زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 6:41 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 18
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 35
عضویت: 21 /1 /1392
محل زندگی: Tehran
سن: 17
شناسه یاهو: mohammadstar541@yahoo.com
چوب حراج به 15 جواهر آكادمي رئال

در والدبباس در اين تابستان، گنجشك هاي زيادي از آشيانه كوچ مي كنند . آلبرتو توريل كه فصل بعد مربيگري كاستيا را ادامه مي دهد ، بايد كاملا با يك تيم جديد مواجه شود . 15 بازيكن هستند كه حرف هايي را در مورد جدا شدنشان از آكادمي در سال آينده وجود دارد . شرايطي كه باشگاه را ناچار به خريد بازيكن از تيمهاي ديگر براي كاستيا مي كند چرا كه هر چقدر هم بازيكن از رده هاي جوانان و رئال مادريد سي به كاستيا بيايد ، كفايت نخواهد كرد .
كار از خط دروازه آغاز مي شود . خسوس كه فصل گذشته به عنوان دروازه بان سوم تيم اصلي رئال فعاليت مي كرد ، از اواسط فصل ديگر در كاستيا بازي نكرد و جايش را به مخياس داد . او در آستانه 25 سالگي است و ترجيح مي دهد كه ديگر دروازه بان سوم نباشد . توماس مخياس نيز در سن 24 سالگي دوره خود در رئال را تمام مي كند و ترجيح مي دهد كه كارش را در جايي ديگر ادامه مي دهد .
در خط دفاع ، فابينيو دوره قرضي يكساله اش را تمام مي كند و دستمزد بالايش باعث مي شود كه رئال نخواهد او را حفظ كند . قرارداد ايوان به اتمام مي رسد و از انگليس ، هلند و تركيه پيشنهاد دارد . ماتئوس 26 ساله نيز با اين كه يك سال قرارداد دارد اما به گفته توريل رفتني است .
ناچو ، كاپيتان تيم قراردادش تمديد مي شود اما فصل بعد را رسما در تيم اصلي خواهد بود و ديگر در كاستيا بازي نمي كند . كاسادوي 23 ساله قرارداد دارد اما پس از سه سال حضور در كاستيا ترجيح مي دهد كه تجربه بزرگتري داشته باشد . بدين ترتيب دفاع چپ كاستيا احتمالا راهي ساندرلند مي شود .
در خط هافبك ، دو بازيكن قرضي خواهند رفت . موسكرا به ختافه بر مي گردد و اميدوار است كه بتواند يك تيم لاليگايي را براي خود دست و پا كند . اسپانيول جدي ترين مشتري اوست . خوتا هم كه عملا هيچ دستاوردي در كاستيا نداشت به سلتا ويگو بر مي گردد .
ماجراي كاسميرو متفاوت سات . رئال مي خواهد قراردادش را به حالت دائمي در بياورد و از طرفي او را به تيم اصلي ببرد .بدين ترتيب فصل بعد ديگر در كاستيا بازي نمي كند . در جناحين تغييراتي وجود خواهند داشت . خوانفران با رئال بتيس سه ساله قرارداد بسته است . در سمت چپ نيز دنيس مي رود . او روياي حضور در تيم اصلي را داشت اما به نتيجه نرسيد . در روسيه مشتريان خوبي دارد اما خود اين بازيكن ترجيح مي دهد كه در انگليس يا المان بازي كند .

وداع زوج موراتا - خسه
اما زوج درخشاني كه در كاستيا عملكرد درخشاني در دو فصل گذشته داشتند هم از هم جدا مي شوند . موراتا جايگاهش را در تيم اصلي تثبيت كرده و در همين تيم به كارش ادامه مي دهد . اما اگر قرار باشد برود ، مشتريان پر و پا قرصي خواهد داشت .
ماجراي خسه كمي مشكل تر است . در كاستيا فوق العاده بود و 21 گل زد اما مورينيو حتي يك فرصت هم در تيم اصلي به او نداد . معلوم نيست آنجلوتي هم به او فرصت بدهد يا نه . باشگاه در فكر فروش او به لوركوزن با بند بازگشت است . يعني مثل كاري كه در مورد كارواخال انجام شد . باشگاه اميدوار است كه در ازاي اين بازيكنان پول نقد به جيب بزند ، به خصوص در مورد دنيس

پنجشنبه 02 خرداد 1392 - 22:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | چوب حراج به 15 جواهر آكادمي رئال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS