زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 9:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 35
عضویت: 21 /1 /1392
محل زندگی: Tehran
سن: 17
شناسه یاهو: mohammadstar541@yahoo.com
شش بازيكن در برنامه تابستاني پرز

مرجع خبري رئال مادريد : فلورنتينو پرز ، مدير رئال مادريد ، روياي خريدن نيمار را دارد ، گرت بيل را مي خواهد ، لواندوفسكي را رد نمي كند و در صورت رفتن لوكا مودريچ به سراغ ايسكو خواهد رفت .
رئال روي پروژه بعدي خود تمركز كرده است . رفتن مورينيو ماه هاست كه مشخص است و باشگاه به طرح برنامه ادامه مي دهد . پرز مي داند كه در انتخابات بي رقيب است و به همين خاطر نمي خواهد كه فرصت خريد را از دست بدهد .
مسلما هدف اصلي آوردن يك مربي است . كارلو آنجلوتي گزينه اصلي است . باشگاه در كنار ان تحركات بازيكنان را تحت نظر دارد . دو گزينه اصلي پرز ،نيمار برزيلي و گرت بيل ولزي هستند . اولي مشكل تر است چرا كه گفته مي شود با بارسا به توافق رسيده است . رئال در كنار اين دو ، در صورت رفتن مودريچ به سراغ ايسكو ، ستاره جوان مالاگا مي رود و از سويي شرايط لواندوفسكي را تحت نظر دارد . تازه بايد اين را هم در نظر گرفت كه آوردن كارواخال و كاسميرو به تيم اصلي عملا قطعي شده است .

كارواخال ، بازگشت به مادريد با درهاي باز
كارواخال با فوتبال آلمان وداع مي كند و با افتخار به مارديد بر مي گردد . او دومين دفاع راست برتر بوندسليگا پس از فيليپ لام است كه در تيم برتر روزنامه بيلد هم قرار گرفته است .
رئال به باير لوركوزن اعلام كرده كه مشكلي با پرداخت هشت ميليون يورو رقم فسخ قراردادش ندارد و اين بازيكن را در تابستان باز خواهد گرداند تا دفاع راست تيم را در اختيار بگيرد .

كاسميرو ، شش ميليون براي سائوپائولو
رئال مادريد بر اساس بندي كه در قرارداد هنريك كاسميرو وجود دارد ، قرارداد او را از حالت قرضي به حالت قطعي در مي آورد . باشگاه رئال 6 ميليون به سائوپائولو مي دهد و هافبك برزيلي فصل بعد به تيم بزرگسالان ملحق مي شود .
امسال يك بازي در لاليگا مقابل بتيس در برنابئو داشت كه عملكرد خوبي از خود به جاي گذاشت و فصل بعد مي تواند تجربه اندوزي كند .

لواندوفسكي ، دورتموند نمي خواهد به بايرن برود
مدير رئال و لواندوفسكي در رختكن برنابئو سه هفته پيش پس از بازي با بورسيا با هم ديدار كردند . اين دو رفتاري صميمي با هم داشتند . قرارداد اين بازيكن فقط يك سال ديگر اعتبار دارد و همين باعث مي شود كه پيوستنش به برنابئو سهل الوصول باشد .
از آلمان خبر مي رسد كه با بايرن توافقاتي داشته است . بورسيا ترجيح مي دهد كه او را به رئال بدهد و دوست ندارد كه ستاره تيمش راهي بايرن شود . قيمتش 25 ميليون يوروست .

ايسكو ، چند پسته است و جاي مودريچ را بگيرد
او كه سال گذشته به عنوان آينده دار ترين بازيكن فوتبال جهان انتخاب شد ، نظر سران رئال را به خود جلب كرده است . شرايط اقتصادي مالاگا باعث مي شود كه ناچار به فروختن برخي بازيكنان مهم خود باشد و رئال مي خواهد از فرصت استفاده كند و اين ستاره را به خدمت بگيرد .
سيتي يكي از مشتريان جدي اين بازيكن است و پلگريني مي خواهد او را به شهر منچستر ببرد . رقم فسخ قرادرادش 35 ميليون يوروست اما احتمالا اين قيمت كاهش پيدا كند . پيوستنش مي تواند به معني جداي مودريچ از رئال باشد .

بيل ،آغاز تحركات
مذاكرات با تاتنهام آغا زشده است . خريد بيل يك گزينه جدي است و آن را مي توان يكي از اصلي ترين اهداف باشگاه دانست . رئال اميدوار است كه بتواند اين بازيكن را بخرد و البيته اميد دارد كه خود بازيكن سكوتش را بشكند و با اعلام تمايل به پيوستن به برنابئو ، در كار انتقالش تسريع ببخشد .
تاتنهام فصل بعد در چمپيونزليگ نخواهد بود و طبعيتا اين يك نكته منفي براي بيل است . او بازيكني جنجالي نيست و بر خلاف مودريچ اهل قهر نيست و همين شايد كار انتقال را مشكل كند . او مي تواند در همه پست هاي هجومي و حتي دفاع چپ بازي كند .

نيمار ، محبوب پرز
سران رئال مذاكراتي اخيرا با نيمار داشته اند و همين باعث مي شود كه همچنان نتواند كه شانس پيوستن اين بازيكن برزيلي به برنابئو را غيرممكن دانست . شايعات اخير او ار به بارسلونا ربط مي دهند اما هنوز هر چيزي را مي توان محتمل دانست .
باشگاه و پرز خيلي دوست دارند كه او را به برنابئو بياورند و اين هم غيرممكن نيست چرا كه نيمار هرگز نگفته كه بارسا را ترجيح مي دهد

چهارشنبه 01 خرداد 1392 - 23:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | شش بازيكن در برنامه تابستاني پرز | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS