زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 35
عضویت: 21 /1 /1392
محل زندگی: Tehran
سن: 17
شناسه یاهو: mohammadstar541@yahoo.com
رحمتي: براي رحمان احمدي صلوات ميفرستادم
دروازهبان اسبق تيم ملي گفت: براي رحمان احمدي و موفقيتش در بازي با کره جنوبي صلوات ميفرستادم.http://www5.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00033133.jpg

مهدي رحمتي در مورد پيروزي يک بر صفر مقابل کره جنوبي گفت: از اين پيروزي بسيار خوشحال هستم. دوست داشتم در کنار تيم ملي باشم اما قسمت نبود. دلم کنار تيم ملي بود و با تمام وجود براي صعود تيم ملي دعا کردم و نکته مثبت اين اتفاق خوشحالي 75 ميليون ايراني بود که من و خانوادهام جزو آنها بوديم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه رحمان احمدي واکنشهاي خوبي در اين ديدار از خود ارائه کرد، افزود: لحظات خيلي سختي بود. رحمان در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي داشت. او دوست خوب من است و قبل از بازي با او صحبت کردم. آرزوي قلبيام درخشش رحمان احمدي بود و براي اينکه گل نخورد صلوات ميفرستادم.

مهدي رحمتي در مورد اينکه با اين پيروزي و صعود به جام جهاني احتمال از بين رفتن کدورتها وجود دارد، گفت: الان زمان صحبت در مورد اين مسئله نيست، هميشه کدورتهايي وجود دارد که حل ميشود، اکنون موفقيت تيم ملي مهم است. خودم به شخصه روي کشورهاي عربي حساسيتهاي زيادي دارم و از پيروزي مقابل قطر و لبنان لذت بردم. ميدانم شکست کره جنوبي در خانه چقدر سخت و لذتبخش است. اميدوارم صعود ايران به جام جهاني که باعث خوشحالي ايرانيان شد به رشد و پرورش جوانان بيانجامد و با اميد کار خود را دنبال کند، فوتبال ما با اين صعود زنده ميماند.

وي در پاسخ به صحبتهاي هادي طباطبايي که به تمجيد از او پرداخت، عنوان کرد: افتخار شاگردي شما را دارم و کاملا من را ميشناسيد. زماني که براي تيم ملي بازي ميکردم با تمام وجودم در ميدان حاضر ميشدم و حالا که در اين 3 بازي کنار تيم نبودم با قلب و جان براي تيم ملي دعا ميکردم. اميدوارم تيم ملي در ادامه راه خود سربلند باشد و وقتي خوشحالي مردم را ميبينم نميتوانم آرزوي ديگري داشته باشم.

سه شنبه 28 خرداد 1392 - 21:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | رحمتي: براي رحمان احمدي صلوات ميفرستادم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS