زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 7:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 35
عضویت: 21 /1 /1392
محل زندگی: Tehran
سن: 17
شناسه یاهو: mohammadstar541@yahoo.com
سوت داور چيني پارك لاله را منفجر كرد
5، 4، 3، 2، 1، صفر با رسيدن به شماره صفر جمعيت دور حوض پارک "لاله" منفجر ميشود. ايران به جام جهاني صعود کرده است.
حدود يک هزار نفر از طرفداران تيم ملي فوتبال ايران که شاهد ديدار تيمهاي ايران و کره جنوبي در چارچوب رقابتهاي جام جهاني بودند، پس از پايان مسابقه با فريادهاي "ايران ايران" مليپوشان خود را از راه دور تشويق کردند. نمايشگري که دور حوض پارک لاله است، مردم را دور خود جمع کرده است. شور و شادي مردم ايران وصف شدني نيست.

پس از پايان نيمه اول به تعداد تماشاگران افزوده شد و در حالي که عدهاي مجبور بودند ايستاده و يا در آفتاب فوتبال را تماشا کنند، اين سختي را به جان خريدند و در کنار يکديگر شاهد صعود ايران به جام جهاني باشند.

زماني که قوچان نژاد تک گل ايران را به ثمر رساند جمعيت يکصدا به تشويق او و تيم ايران پرداختند. اما گل مساوي ازبکستان به قطر کمي باعث استرس تماشاگران حاضر شد.

هر چه که به پايان مسابقه نزديک ميشديم، تماشاگران کمکم ايستاده مسابقه را تماشا ميکردند و با گلهاي پياپي ازبکستان و قطر استرس آنها هم بيشتر ميشد.

نکته جالب اين است که دو واکنش پياپي رحمان احمدي و دفع توپ کرهايها توسط او ، حتي از گل ايران باعث خوشحالي بيشتري توسط تماشاگران شد.

لحظات پاياني مسابقه ازبکستان که در تاشکند به قطر گل زد، تماشاگران در پارک "لاله" آرام و قرار نداشتند و ضربه سر دقيقه 93 بازيکن کرهاي باعث سکوت محض در ميان تماشاگران شد.

در ثانيههاي پاياني همه به صورت ايستاده مسابقه را تماشا کردند و با شمارش معکوس و منتظر سوت پايان مسابقه بودند که با اتمام مسابقه جشن و پايکوبي خود را براي صعود به مسقتيم به جام جهاني آغاز کنند.

تماشاگران پس از تمام شدن ديدار ايران و کره جنوبي در حالي که فرياد "ايران ايران" سر ميدادند و پرچمهاي ايران را بر روي دستان خود مي چرخاندند به سمت خيابان کارگر حرکت کردند و به خوشحالي پرداختند.

سه شنبه 28 خرداد 1392 - 21:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سوت داور چيني پارك لاله را منفجر كرد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS