زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 52
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 35
عضویت: 21 /1 /1392
محل زندگی: Tehran
سن: 17
شناسه یاهو: mohammadstar541@yahoo.com
صحبت بازيکنان تيم ملي پس از صعود به جام جهاني
مدافع تيم ملي فوتبال ايران با تبريک صعود تيم ملي به جام جهاني 2014 گفت: هواي گرم و شرجي کره خيلي بازيکنان را اذيت کرد اما خوشحاليم که بالاخره برديم.
* هاشم‌بيگ‌زاده درباره بازي تيم ملي فوتبال ايران برابر کره‌جنوبي، اظهار کرد: بازي بسيار سخت بود. هواي بسيار گرم و شرجي کره‌جنوبي بازيکنان را خيلي اذيت کرد.
وي افزود: کره اي ها خيلي روان بازي مي کردند. خوشحالم که بالاخره توانستيم بازي را ببريم. صعود تيم ملي به جام جهاني را به تمام مردم ايران تبريک مي‌گويم.
* رحمان احمدي گفت: خيلي خوشحالم که در اين صعود نقش داشتم. هم من هم ديگر بازيکنان خيلي سختي کشيديم و خيلي حيف بود به جام جهاني نرويم. خدا در اين بازي کمکم کرد و مزد زحماتمان را گرفتيم. الان واقعا يادم نيست که آن توپ سخت را چطور گرفتم. خوشحالم با آن واکنش به برزيل رسيديم.
*عليرضا حقيقي، دروازه بان ذخيره تيم ملي ايران هم گفت: خدا را شکر مي کنم که به جام جهاني صعود کرديم؛ آن هم در زمين کره که يکي از قدرت هاي آسياست. با رسيدن برزيل دهن خيلي ها را بستيم. باز هم خدا را شکر که مردم در اين هفته مدام جشن مي گيرند.

* آندرانيک تيموريان پس از پيروزي يک بر صفر برابر کره جنوبي و راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل در حالي که ساعد شکسته اش را بسته بود، گفت: بايد تشکر کنم از تمام رسانه ها و مردم و تمام اهالي فوتبال که پشتوانه تيم ملي در بازي امروز بودند.
او ادامه داد: بعد از بازي با ازبکستان و امتيازهايي که از دست داديم همه از جمله من نااميد شده بوديم ولي برد جلوي قطر شرايط را عوض کرد. قبل قطر شانسي نداشتيم اما امروز همه چيز دست خودمان بود. هر چند در کره بازي مي کرديم اما مي‌دانستيم از کجا به کره ضربه بزنيم. مي دانستيم اين شرايط هست اما آمديم که کره ببريم.
آندو در پاسخ به پرسشي در اين باره که آيا کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران مي‌ماند يا نه، عنوان کرد: فعلا خيلي زود است، در اين باره صحبت کنيم. خودم را هم نمي دانم تا آن موقع در تيم ملي هستم يا نه. فعلا بايد با بردمان خوشحال باشيم.

* مسعود شجاعي درباره پيروزي تيم ملي فوتبال ايران برابر کره‌جنوبي، اظهار کرد: بازي خوبي بود. با اين شرايط برنده از زمين خارج شدن خيلي سخت است. چهار سال پيش در همين‌ کره‌جنوبي جام جهاني را از دست داديم اما خوشحالم که امروز جبران کرديم و با اقتدار به برزيل رسيديم. هنوز زود است درباره جام جهاني صحبت کنيم. ولي بايد خيلي بيشتر از اين هماهنگ باشيم.
وي درباره رفتار کره‌اي ها نيز خاطرنشان کرد: رفتار کره‌اي‌ها طبيعي است. وقتي در خاک يک کشور پيروز مي‌شويد ديدن چنين رفتارهايي طبيعي است و نبايد خيلي به آنها خرده گرفت. هر کشوري سعي مي‌کند از امتياز ميزباني‌اش استفاده کند اما ما به اين مسايل توجه نکرديم و تنها به فکر موفقيت درون زمين بوديم. ما براي برد آمده بوديم.
شجاعي درباره شرايط‌ش دراوساسونا نيز گفت: در اوساسونا قراردادم تمام شده و در يک ماه آينده تيم جديدم را مشخص مي کنم. از قبل هم گفته‌ام حالا حالاها قصد بازگشت به فوتبال ايران را ندارم.

* پژمان منتظري گفت: اين برد مبارک همه مردم ايران باشد. بازي در کره خيلي سخت بود. جو و هوا خيلي سخت بود. بازيکنان ميخواستند ببريم و همين باعث شد ببريم. براي برد آمده بوديم و اصلا نمي توانستيم دست خالي برگرديم. خوشحالم برديم و به جام جهاني رفتيم. فکر کنم اين هفته، هفته بسيار خوبي براي مردم بود و از اين که سهم کوچکي در خوشحالي مردم داشتم، خيلي خوشحالم. اميدوارم در آينده کارهايي بکنيم که آنها باز هم خوشحال شوند. ان شاالله که پرچممان هميشه بالا باشد.

* غلامرضا رضايي گفت: خيلي خوشحالم توانستيم مردم ايران را شاد کنيم. از اول بازي کره اي ها سوار بازي بودند. با جوي که استاديوم داشت اين مساله کاملا طبيعي بود. اين مساله را مي‌دانستيم.
وي گفت: کي‌روش روي اين مساله برنامه ريزي کرده بود. با همين برنامه از حداقل موقعيت مان استفاده کرده و برديم. خوشحالم در اين بازي هم به زمين آمدم و نقش کوچکي داشتم. آمده بوديم مساوي کنيم اما توانستيم ببريم.

* مجتبي جباري بازيکن خط مياني تيم ملي ايران گفت: خيلي خوشحالم و خوشحالي ام قابل وصف نيست. در دوره قبل تا آستانه صعود به جام جهاني پيش رفتم. نقش خيلي کمي در آن تيم داشتم و در نهايت مصدوم شدم و جام جهاني را از دست دادم اما خوشحالم که طلسم را شکاندم.
وي گفت: نسبت به گذشته خيلي بيشتر بازي کردم. خيلي خوشحالم که به اين مهم رسيدم. بعد از سه بازي آخر ليگ با خستگي بازيکنان شايد محال بود که به جام جهاني فکر کنم اما واقعا يک تيم شديم و با نظرات سرمربي به برزيل رسيديم.

چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 14:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | صحبت بازيکنان تيم ملي پس از صعود به جام جهاني | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS